Ekspertka rynku mediów i komunikacji, inicjatorka i liderka szeregu projektów rozwojowych, badawczych, samoregulacyjnych i standaryzacyjnych na rynku mediów cyfrowych. Łączy perspektywę biznesu, świata akademickiego i organizacji branżowych.
Doradczyni Zarządu ds. Public Affairs w Cyfrowym Polsacie. Prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan. Prezeska Stowarzyszenia SYGNAŁ zrzeszającego rynek telewizyjny wokół zagadnień ochrony własności intelektualnej w Internecie. Wiceprezeska Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji odpowiedzialna za obszar mediów, treści i usług cyfrowych. Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Arbitrzyni Komisji Etyki Reklamy w ramach Rady Reklamy.
Poza pracą w obszarze biznesu jest aktywna w sferze działalności akademickiej. Pełnomocniczka Rektora Collegium Civitas do spraw Kształcenia Ustawicznego. Współtworzyła i wprowadzała na rynek ponad 150 unikalnych na polskim rynku programów specjalistycznych studiów podyplomowych i studiów MBA.
Wszechstronne wykształcenie zdobywała zarówno w obszarze zarządzania, public relations czy prawa nowych technologii, ale także kierunków humanistycznych pogłębiających osobiste pasje.