Zawodowy futurolog, emerytowany profesor ds. przewidywania strategicznego i byłym dyrektorem programu studiów podyplomowych Futures Studies na Uniwersytecie w Houston. Jest także założycielem i dyrektorem wykonawczym organizacji Teach the Future, której misją jest zachęcanie i wspieranie edukatorów, którzy chcą uwzględniać myślenie przyszłościowe w swoich klasach i szkołach. Napisał dwie książki : Thinking about the Future: Guidelines for Strategic Foresight and Teaching about the Future: The Basics of Foresight Education obie wspólnie z Andy'm Hinesem
Założycielka i prezeska SEC Newgate CEE, jednej z największych agencji strategicznych w obszarze Corporate & Public Affairs w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ma 20-letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym, tworzeniu strategii i realizacji projektów PR i marketingowych. Przez 10 lat pełniła stanowiska zarządcze w Publicis Groupe, jej doświadczenie zawodowe to także praca dla globalnych agencji sieciowych Edelman i Havas. Zdobyła wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, dziś jest jurorką na międzynarodowych festiwali kreatywnych i biznesowych, od Emiratów Arabskich przez Francję, po praktycznie wszystkie ważne konkursy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od 2017 roku należy do grona Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz THINKTANK. Jest doradczynią strategiczną i mentorką Fundacji Liderek Biznesu. Prowadzi autorskie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, wykładała także na Uniwersytecie SWPS i Uczelni Łazarskiego. Dyrektorka Programowa PR Masterclasses World Communication Forum w Davos. Była bohaterką magazynu VOGUE w ramach serii “Kobiety Sukcesu”, w 2022 roku znalazła się na Power Rising List Forbes Women.
Prowadzi przewód doktorski na University of Rhode Island (USA) w dziedzinie astrofizyki teoretycznej i kosmologii. Przeprowadza numeryczne badania magnetohydrodynamiczne w ogólnej teorii względności (GRMHD) dotyczące procesów akrecji czarnych dziur, przy współpracy z Black Hole Initiative na Harvard University. Stoi na pograniczu teorii oraz obserwacji. Łączy fizykę, matematykę, programowanie i nowe technologie, szczególnie w naukach kosmicznych. Drugą pasją Nikoli są nauki biologiczne, co uskutecznia jako członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Astrobiologicznego. Jest również Członkinią Rady Klimatycznej przy ONZ, jako ekspert do wykorzystania technologii kosmicznych w celach poprawy klimatycznej. Absolwentka: Uniwersytet Szczeciński - magister, fizyka (specjalizacja: fizyka medyczna), Zachodniopomorski Uniwersytet Technologicznego w Szczecinie - inżynier, automatyka i robotyka (specjalizacja: teoria sterowania). Pracowała jako fizyk w Centrum Badań Kosmicznych PAN, w Zespole Fizyki Układu Słonecznego i Astrofizyki, przy projekcie GLOWS (część misji kosmicznej NASA, IMAP) oraz projektowała oprogramowanie astrofizyczne w firmie Wolfram (USA). Pracowała dla firmy Creotech Instruments S.A, rozwijając układy sterowania dla polskich satelitów, oprogramowanie dla systemów dronowych oraz planując misje kosmiczne. Odbywała również staż w Instytucie Fizyki Plazmy im. Maxa Plancka w Greifswaldzie (Niemcy) przy reaktorze fuzyjnym Wendelstein 7-X. Laureatka licznych konkursów i nagród.
Philipp Eichholzer to profesjonalista o niezwykłym talencie do promowania wszystkiego, co bierze w swoje ręce - od marek, przez zespoły, po kanały i produkty. Jego kariera charakteryzuje się obsesją na punkcie kluczowych wskaźników efektywności, takich jak oceny, miesięczna aktywność użytkowników (MAU), liczba pobrań i statystyki zaangażowania. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży medialnej, obejmującym pracę w telewizji, radiu i telewizji cyfrowej, Eichholzer zdołał dotrzeć do ponad 1,5 miliarda odbiorców w przeszło 85 krajach. Jego ścieżka zawodowa obejmowała kluczową rolę w selekcjonowaniu treści dla międzynarodowych kanałów MTV przez piętnaście lat, a także zarządzanie globalnymi kanałami Fashion TV w Izraelu, przyczyniając się do ich rosnącej popularności na całym świecie. Obecnie, jako Dyrektor ds. Międzynarodowych i Rozwoju w SGMK, Eichholzer wykorzystuje swoje bogate doświadczenie i umiejętności w celu dalszego rozwijania marki i rozszerzania jej globalnego zasięgu. Jednak jego ekspertyza wykracza poza media tradycyjne. Eichholzer jest również specjalistą w obszarze wykorzystania sztucznej inteligencji do kreowania wizerunku przedsiębiorstw, co stanowi kluczowy element w budowaniu nowoczesnych strategii marketingowych. Studiował komunikację wizualną na Akademii Sztuk Pięknych w Niemczech, co pozwoliło mu zgłębić teorię i praktykę efektywnego komunikowania się za pomocą obrazu. Poza życiem zawodowym, Eichholzer ma bogate życie prywatne, będąc pasjonatem fotografii artystycznej, produkcji muzycznej. Jest fanem historii i prowadzi podkast historyczny. Jego umiejętności językowe są równie imponujące, ponieważ włada biegle trzema językami, co ułatwia mu komunikację w różnorodnych środowiskach międzynarodowych i wzbogaca jego prace zarówno w obszarze twórczym, jak i biznesowym. Philipp Eichholzer to zatem postać wielowymiarowa, której pasje i profesjonalizm przekładają się na sukcesy na wielu płaszczyznach. Obecnie, Eichholzer kontynuuje swoją pasję i profesjonalizm jako Dyrektor ds. Międzynarodowych i Rozwoju w Szkole Głównej Mikołaja Kopernika oraz jest Przewodniczącym Rady Fundacji Edukacji i Nauki Kopernik gdzie wykorzystuje swoje bogate doświadczenie i umiejętności w celu dalszego rozwijania marki i rozszerzania jej globalnego zasięgu.
Filozof, profesor Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych Medycyny w prestiżowej Szkole Medycznej Uniwersytetu w Rijece w Chorwacji. Portfolio prof. Horvata odzwierciedla jego głębokie zaangażowanie w różnorodne dziedziny filozofii począwszy od neurofilozofii i filozofii nauki aż po skomplikowane punkty styczne filozofii z religią, naukami poznawczymi, medycyną, etyką i sztuczną inteligencją. Prof. Horvat zdobył granty na różnorodne projekty, uzyskując wsparcie prestiżowych instytucji, w tym Uniwersytetu św. Andrzeja / Uniwersytetu Oksfordzkiego / Fundacji Johna Templetona / Fundacji SET, Ministerstwa Edukacji, Nauki i Sportu w Chorwacji czy Uniwersytetu w Zagrzebiu. Ich realizacja pozwoliła prof. Horvatowi na zdobycie międzynarodowej popularności i uznania. Saša Horvat jest autorem dwóch książek: „Dlaczego wierzymy w Boga? Filozoficzne podstawy nauki poznawczej o religii” (2023) oraz „Heideggerowska koncepcja zapomnienia” (2016) będącymi dogłębną analizą filozoficznego dziedzictwa Martina Heideggera. Ponadto prof. Horvat był współredaktorem pięciu wydań artykułów naukowych opublikowanych przez renomowanych wydawców. Jest również autorem wielu publikacji indywidualnych. Funkcja redaktora w prestiżowych czasopismach naukowych podkreśla jego zaangażowanie na rzecz interdyscyplinarnej transmisji wiedzy. Prof. Horvat jest członkiem Rady Redakcyjnej „JAHR – European Journal of Bioethics” oraz pełni funkcję członka Rady Doradczej „Scientia et Fides”. Prof. Horvat jest również inicjatorem i Prezesem Komitetu Organizacyjnego międzynarodowej, interdyscyplinarnej konferencji „Rijeka Scientific Bridges” będącej ważnym miejscem spotkań intelektualistów reprezentujących różne dziedziny naukowe.
Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej w regionie CEE, Haleon. Wieloletni praktyk komunikacji, pasjonatka i strateg, od ponad 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Aktualnie Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej 34 rynków Centralnej i Wschodniej Europy w globalnym koncernie sektora consumer healthcare w Haleon (wcześniej znanym jako GlaxoSmithKline Consumer Healthcare). Wcześniej związana m.in. z Grupą CCC jako Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju oraz przez 14 lat z Kraft Foods/Mondelez International, m.in. jako Dyrektorka ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Centralnej Europy, Polski, Bałtyków. W latach 2014-2016 Dyrektorka ds. Komunikacji Wewnętrznej koncernu Mondelez w Europie. Znana z zaangażowania w sektorowe prace stowarzyszeń branżowych, aktywnego promowania etyki w działaniach marketingowych i PR oraz samoregulacji. Wieloletnia członkini Zarządu Rady Reklamy, wcześniej jej Prezes w latach 2019-2021, aktualnie arbiter Komisji Etyki Reklamy. Członkini Klubu Dyrektorów PR. Wcześniej przez 8 lat pracowała po stronie agencji public relations, związana była z polskim oddziałem międzynarodowej agencji PR Edelman, kierując działem Komunikacji Konsumenckiej i projektami dla największych firm branży FMCG. Oprócz doświadczenia w szeroko rozumianej branży PR, posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa i realizacji kampanii CSR, marketingowych, w szczególności 360° (dla m.in. Milka, Prince Polo) czy też wielokanałowej komunikacji w zakresie launchu nowych marek (Burger King, Oreo). Jest też doradcą z zakresu wystąpień publicznych, personal brand i executive profiling. Ukończyła prawo oraz zarządzanie i marketing ze specjalizacją PR na Uniwersytecie Śląskim. Wykładała m.in. na podyplomowych studiach z zakresu PR w Wyższej szkole Europejskiej im. J.Tischnera w Krakowie. Absolwentka studiów Executive MBA Collegium Humanum. Jurorka konkursu Złote Spinacze Związku Firm Public Relations – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR, komunikacji oraz employer brandingu.
Prezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Anatomów Klinicznych. Dziekan Nauk Podstawowych na Wydziale Lekarskim. Pełnił także funkcję Wiceprzewodniczącego Karaibskiej Agencji Akredytacyjnej ds. Edukacji Medycznej i innych Zawodów Medycznych. W 2021 roku został Dziekanem Wydziału Lekarskiego. Marios Loukas uzyskał tytuł doktora medycyny na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz doktorat z zakresu patologii. Prowadził badania podoktorskie w Klinice Uniwersytetu w Ulm w Niemczech, skupiając się na projektach związanych z arteriogenezą i angiogenezą. Akademicką karierę rozpoczął na Harvard Medical School jako wykładowca, gdzie pełnił także funkcję instruktora laboratoryjnego na kursie ludzkiego ciała. W 2005 roku dołączył do Uniwersytetu St. George’a (SGU) w Grenadzie, gdzie szybko awansował na stanowisko profesora uczelni i kierownika Wydziału Anatomii. W 2008 roku objął stanowisko Kierownika Wydziału Anatomii oraz Asystenta Dziekana Podstawowych i Połączonych Nauk o Zdrowiu na SGU. Pod jego kierownictwem założono innowacyjne działy Ultrasonografii w Nauce Medycyny oraz Wizualizacji Biomedycznej. W 2012 roku dr Loukas objął stanowisko Dziekana ds. Badań Naukowych na Wydziale Lekarskim SGU, koncentrując się na budowaniu interdyscyplinarnej infrastruktury badawczej. Skupiał się na wsparciu badań translacyjnych oraz zacieśnianiu współpracy pomiędzy naukami podstawowymi a działami klinicznymi, w celu zwiększenia zaangażowania studentów i kadry naukowej w badania. W 2015 roku został wybrany Prezesem Amerykańskiego Stowarzyszenia Anatomów Klinicznych. W tym samym roku został mianowany Dziekanem Nauk Podstawowych na Wydziale Lekarskim. Pełnił także funkcję Wiceprzewodniczącego Karaibskiej Agencji Akredytacyjnej ds. Edukacji Medycznej i innych Zawodów Medycznych. W 2021 roku został Dziekanem Wydziału Lekarskiego. Dr Loukas ma bogaty dorobek naukowy, obejmujący ponad 900 prac w recenzowanych czasopismach naukowych oraz 20 monografii autorskich, w tym znane tytuły: „Gray’s Anatomy Review”, czy „McMinn and Abrahams’ Clinical Atlas of Human Anatomy”. Jest autorem i współautorem rozdziałów w wielu podręcznikach medycznych, w tym w „Gray’s Anatomy”. Dodatkowo pełnił rolę redaktora w kilku czasopismach naukowych i jest współredaktorem „Clinical Anatomy” oraz założycielem i redaktorem naczelnym „Translational Research in Anatomy”.
Znany również jako Forin, urodziny w Warszawie (r. 1981). Magister sztuki, artysta plastyk, projektant graficzny. Absolwent Wydziału Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Autor ponad 200 okładek płytowych, twórca inicjatyw społecznych, wykładów, laureat wielu branżowych nagród. Posiadacz ponad 20 letniego stażu na rynku muzycznym nagrodzonego ponad 30 platynowymi i złotymi płytami za wkład w produkcję i sprzedaż płyt. Ma na koncie sprzedanych ponad milion płyt z jego okładką. Poza projektowaniem zajmuje się budowaniem wizerunku i doradztwem strategicznym dla osób, firm, marek, produktów, tworzeniem filozofii i marketingu produktu. Pracował m.in. dla takich marek i organizacji jak: Apple Inc., Adidas AG, Universal Music Poland, Warner Music Poland, TVN Warner Bros. Discovery, Levi Strauss & Co., Legia Warszawa, Męskie Granie, Miasto stołeczne Warszawa, Muzeum Powstania Warszawskiego. Dyrektor artystyczny kongresu The Futurist Of The Year.
Karol to doświadczony manager o uniwersalnym profilu. Specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek firm oraz rozwiązań z sektora finansów i nowoczesnych technologii. Doświadczenie zdobywał, pracując dla firm, które są liderami globalnej gospodarki – m.in. Revolut, Uber, Google, PepsiCo czy Philip Morris. Ma dużą wiedzę na temat trendów konsumenckich oraz zmieniających się potrzeb klientów. Wie także, jak implementować innowacyjne narzędzia w rozwoju produktów i usług. Karol aktywnie angażuje się w mentoring i doradztwo na rzecz startupów. Jego pasją są innowacje technologiczne i nurkowanie. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim.
Industry Manager, Google. Łucja Woźnica to doświadczony, wysoko wykwalifikowany ekspert w obszarze marketingu cyfrowego z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, public relations i sprzedaży online. Wiedzę w branży informatycznej zdobywała pracując w biurach Google w Wrocławiu, Dublinie, Mountain View, San Francisco i Warszawie. Łucja ma udokumentowane osiągnięcia i doświadczenie w szacowaniu potrzeb marketingowych i reklamowych klientów detalicznych oraz w budowaniu relacji z partnerami w branży gier mobilnych. Obecnie skupia się na rozwijaniu partnerstw biznesowych i technologicznych z najważniejszymi przedsiębiorstwami reklamowymi w Polsce. Łucja pasjonuje się technologią i coachingiem zawodowym.
Doświadczony Relationship Manager w Julius Baer Bank & Co. Ltd. w Zurychu, z ponad 17-letnim stażem w branży finansowej i bankowości. Jej ścieżka zawodowa rozpoczęła się po uzyskaniu tytułu magistra nauk ekonomicznych i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Posiada Certyfikaty: Series 7 (Securities Industry Essentials Examination), Certified Wealth Management Advisor (CWMA). Anna zdobywała doświadczenie w bankowości w różnych regionach świata dlatego posługuje się biegle językiem hiszpańskim, włoskim, angielskim i polskim.
Futurist of the Year 2024 to pierwszy futurologiczny kongres zainicjowany w celu stworzenia międzynarodowego i interdyscyplinarnego miejsca debaty o przyszłości technologii, ekonomii i edukacji.